{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اشپزی راحت دیگه بهونه نداری بگی حال ندارم درستش کنم خیلی

اشپزی راحت دیگه بهونه نداری بگی حال ندارم درستش کنم خیلی راحته
دیدگاه ها (۳)

روتین

با اره نه شاید جواب میدم بپرسین

بگیددد گشادد نباشیددد

روتین

خب دیگه اس ۱ برنده شد دیگه حال ندارم صبر کنم

(。· v ·。)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط