{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی که اینو میگرو باید با تیر زد😂

کسی که اینو میگرو باید با تیر زد😂
دیدگاه ها (۰)

چهنی😍

حرف زدن جنی خیلی کیوته😍

آهنگ: Top line ( استری کیدز)

هعیییی ฅ^•ﻌ•^ฅ

باید دیروز اینو میذاشتم و تبریک میگفتم اما خطا میداد 🤫🤏🏼به ه...

رشد کردم ولی فهمیدم باید🙂..یا خودکشی کنم یا کشته بشم...واسه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط