{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دست خودمم تازه رفیقمم نداره 😂

دست خودمم تازه رفیقمم نداره 😂
دیدگاه ها (۴)

تنها قراری که حاضرم برم 😁بچه ها کسی میاد با من دیت بوک بگیره

اره این منم

چرا من من تنها دلیل زندگی کردنم این دو تا سرگرمی هستش جالب ...

عععععاااا😊😊

البته

......مخاطب ؟نمیدونم خودممشاید اصلأ مخاطبی نداره.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط