{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسه دخترم و انقدر عصبی نکنید🙁😅😍

بسه دخترم و انقدر عصبی نکنید🙁😅😍
دیدگاه ها (۱)

ایبیکه میمیره؟😢

تو دیگه داداش من نیستی....💔💔

دلم واسه ی عمر میسوزه💔🥀

💕💕

انقدر گزارش نکنید

سلامتی روزی که :)مامانم بگه دخترم خاک نکنید دخترم زندس💔😭😭😭

من قربون دخترم برم انقدر چشاش قشنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط