{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کپشن ندارم دیگه🗿👩🏻‍🦯

کپشن ندارم دیگه🗿👩🏻‍🦯
دیدگاه ها (۱)

این بده🗿

آخه خیلی کاملی:)

اکس نداشتم اونایی که داشتن راست میگه؟🗿😂

عشق زیادی نمک رو زخمه:)

دقیقا🌚دیگه حرفی برای گفتن ندارم کپشن بزارم😂

دیگه برای کپشن ایده ای ندارم جز اینکه بگم......................

دیگه کپشن نداریم حوصله ندارم درست کنم🗿درخــــواستـــیسوال ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط