{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امان از دل رباب...

با خودم فکر میکنم اصلا چرا باید رباب با آب هم قافیه باشه 💔

یاحسین...

ای جانم حسن جان... شور دلنشین

#شب_جمعه_است_هوایت_نکنم_میمیرم#شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب#یازهر...

بسمربالحسین... مجنون الحسین

لبیک تنهاترین شاه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط