{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخییی

ایو و دایو گوه خور (ببخشید پسرای قشنگم😭) اسکیز هم نمیشین🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾🖕🏾برین بمیرین بدبختااا
برین بچسبین به همون ایدل گوزوتون کیریونگ! باشه؟! کیریییی هااا
ازتون متنفرمممم خبببب؟!
دیدگاه ها (۷)

قشنگااام

استی های عزیز توجه کنید❗️از اونجایی که پسرا خیلی وقته تعطیلا...

گپ زدم قشنگام هرکی دوس داشت بیاد

قشنگا تو روبیکا کانال زدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط