{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم نیستم ضربه هر بینا موس را به جواب نزارم 🤙😎

آدم نیستم ضربه هر بینا موس را به جواب نزارم 🤙😎
دیدگاه ها (۴)

🥺راست بگین 🥺

❤️❤️کدومش آرام می‌کنی تو رو بگو عزیزم❤️ ❤️

کدوم

آرزومند هیگس چطوری

gina_

دوستان اینو با اجازه کپی کردم و پست کردم. حالا خدایییییییییی...

گاهی سکوت بهترین جواب برای ادم های احمق🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط