{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لطفا گوه خور(عرزشی مادر...) تو کامتا نبینم

دیدگاه ها (۷)

ای کصکشای عرزشی بدبخت پست جاوید ناما رو گزارش میکنی جیره خور...

کدوم عرزشی خار مادر کوسه ای اینو گزارش کرده برم درش بزارم‌ـ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط