{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ًفک کنم دیگه باید با مامان فلورا خدافظی کنید دارم از کامن

ًفک کنم دیگه باید با مامان فلورا خدافظی کنید دارم از کامنت نذاشتن تون ناامید میشم🤧
دیدگاه ها (۲۰)

درخواستی از افعی و بال های شباصکی:@booklovers

بلوبری هام تایپ mbtiام تغییر کرد🤧از entpشدم infp

اگه گفتین کی با پونصد تا کتاب نخونده کتاب خریده؟

خب از اول پیام تبریک بذارید😂قبلیه رو پاک کردم یکم زیادی چرت ...

فک کنم دیگه وقت خدافظی رسیده میخوام ویسگون برم

خب فکنم دیگه باید اعتراف کنم... ویدیویی که دارم سرش پاره میش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط