{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

:)
دیدگاه ها (۰)

:)

عاشِقِ نورَم نِمیخوام اَبری شَم.

اِعتِماد کَردَن سَخت تَرین کارِ دُنیاست!

مَن همیشِه عاشِقِت هَستَم:) 🤍

اهممم این چیه دیگههه 🫢🫢🤨🫣

🪞‌๋ᩘຼꨶ᮫ِ.𖦹︎‌۪ᵗ᷒ᰰᥕᥱᥣᥴ᥆mᥱ🍰᮫ᩘຼׅ๑࣪.─┄ֵֹ⋆🐾°┄ׅ─⋆๋࣭─┄ֵֹ─⋆⠀⠀⠀⠀⠀⠻⠿⣷⣤⣾...

خبری که به دستم رسید فهمیدم امروز یه خیریه بلععههه درست حدس ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط