{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو ۲بار بخون😎

دیدگاه ها (۱۰)

تو از شکست نمیترسی🤝 ...

بخشیدن لطفی است که به خودت میکنی نه به دیگران...🙃 ...

کنش و واکنش... ...

بنظر شما کدوم بهتره‌؟🤝

. گاهی باید باخت تا برد

زندگی

#اندروتیت #انگیزشی #اکسپلور #برد #باخت #موفقیت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط