{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیونجین کسی تورو نگیره من میگیرمت

هیونجین کسی تورو نگیره من میگیرمت
دیدگاه ها (۰)

اخر من به خاطرت سکته رو میزنم

وقتی طرفدار رئالی و بازیکن مورد علاقت امباپه هستش

اصکی نکن خودمم خوشگلم؟

طرفدار رئال هستم هرکی طرفدار رئال هست تو کامنتا بگید

ایکاش امتحان نگیره اصلا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط