{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما نمی‌دونیم👍😂

ما نمی‌دونیم👍😂
دیدگاه ها (۴۹)

والتر وایت☕🌚

من هنوزم این کارو میکنم😂😑

خودم👍اسکیه👍

لت گو

خدایا شکرت... برای همه چیزی که قدرشو نمی دونیم ولی نمیگیری ا...

مکرون دونیم پکیده 😦

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط