{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تلخ بود!(((((:

تلخ بود!(((((:
#دپ
دیدگاه ها (۰)

#دپ

ولی من برای بودنت خیلی تلاش کردم(:!و این حال یه شکست خورده س...

ههههه..!!!!؟#خفن

و تو عالی انجامش دادی...🖤#دپ

تلخ ولی حقیقت#‌تلخ#‌حقیقت

‌‌‌#مود #ویسگون #بلومون‌ #حق #دریا #تینیجر #اکسپلور #سرگرمی#...

🖤 ⇆ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط