{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوزم عاشقتم....

هنوزم عاشقتم....
دیدگاه ها (۱)

کاش میشد برمیگشتیم💔#غمگین

از دست دادمت

هیچوقت کاری نکنید که طرف مقابل احساس اضافه بودن کنه

بد ترین بلاهارو سرم آوردید 🥺

هنوزم عاشقتم

با اینکه این همه زخم زدی به منهنوزم عاشقتم شبیه قبلعجیبه نه ...

عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط