{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بچه ها

سلام بچه ها
این چند روز نمیتونم فعالیت کنم
دلیلش رو وقتی برگشتم میگم ♥️🥺
اگه بتونم بر گردم
ممنون که درک می‌کنی 🙃❤️‍🩹
دیدگاه ها (۸)

اصکی از https://wisgoon.com/bts.army.amino.arimo

تگش کن 🤝😂

سلام بچه ها میخوا تازا فعالیت کنم ممنون میشم اگه حمایت کنین

سلام به همگی 👋🏻ببخشید چند وقت نمیتونم فعالیت کنم 😞لطفا انفال...

توجه توجه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط