{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمک نشناسی.....

نمک نشناسی.....
دیدگاه ها (۰)

چه زیبا گفت چارلی چاپلین:)

نیازی نیست نگرانش باشی👍

آتش مقدس امیدواری و صبر:)))

سکوت .....سکوت بعد از ...... این یکی رو شما بگید :)))

ایران زیبای من

*_ نمک زندگی من پسرم بود ولینمک زندگی ام را به زمین پاشیدند ...

چس نمک بازی_

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط