{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلی دارم فدای عشق و دیده...

دیدگاه ها (۰)

کوچ

صبرم زیاده اما عمری نمونده باقی...

تو رفیق نارفیق چه بد شدی ای وای...

#موزیک_ویدیو_کردی #نوستالژی_عاشقانه

اورده خبر راوی

زندگی رو باختی دل من!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط