{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از فردا باید عاف بزنم چون امتحانات خرداد شروع میشه دوستون

از فردا باید عاف بزنم چون امتحانات خرداد شروع میشه دوستون دارم بای👋🏻👋🏻
دیدگاه ها (۰)

فالوورای دوست داشتنی

های گایز صدفی ها شرمنده نتونستم فعالیت کنم آخه امتحان داشتم ...

سلام خوبید؟من بخاطر امتحانات شاید نتونم بیام پست بزارم.اولین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط