{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امیدی هس ♡

دیدگاه ها (۰)

مردم خیلی حرف میزنن.

🤍❤

♡♡

💚💚

اعصاب ندارم کسی هس باهاش به چتم؟ اگه هس بگه

امیدی هست...#مود_سکوت_رنگ_آرامش_خدا_کلیپ مود_آهنگ_موسیقی_زیب...

ناامید از هر امیدی..:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط