{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درک نمیکنم چرا نمیزارن با دوستامون باشیممم

درک نمیکنم چرا نمیزارن با دوستامون باشیممم
دیدگاه ها (۱۱)

نه تنها ماژیک بوی لوازم تحریرای نو>>>

منم میخام=))

من بد از نشون دادن کارنامم به خانواده گرام

بیشتر از حدی که خودمم تو خطر بیفتم

واقعا هیچ وقت درک نمیکنم

دقیقا... خودمم خودمو درک نمیکنم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط