{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نزار کسی قلبت رو بشکنه.

نزار کسی قلبت رو بشکنه.
دیدگاه ها (۰)

قبول دارین ایرانیا خیلی زیبان؟ولی پارسا🛐🛐

یکی از دلایلی که نباید مردم رو قضاوت کنی:

خاطرات خوناشام >>>>🫠🫂

قلبم و شکستی بشکنه قلبت💔🖤

-منو تنها نذار، رو قلبم پا نذار. #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط