{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب نظرتون دو نفر تو یه قلب

ب نظرتون دو نفر تو یه قلب
دوتا آدم تو یه زندگی
جا میشن؟؟
فقط قشنگ حرف نزنیم
دیدگاه ها (۰)

کامنتا رو به خونیا بچه ها فال قهوه برام در امد دوتا ادم کنا...

ادم ها حرف قشنگ میزنن): ولی همشون دوروغه)!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط