{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

sang.del 79264848

دیدگاه ها (۲۶)

دیوونم نکن برگرد......

کاش می شد آدم از غم زیاد یهویی بمیرهsang.delsang.delsang.del...

فقط پشت صحنه اش رو داشته باشین😂😂😂خدایی اقائه چقدر سنگین بوده...

ببخش آقا ببخش مارو...

تواین دنیای بی احساس عاشق شدن بدترین اشتباست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط