{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه با مغز میرفتیم به اینجا نمی‌کشید

اگه با مغز میرفتیم به اینجا نمی‌کشید
دیدگاه ها (۰)

پیشرو فنا بپرن تو چنل | نام ترک ◇ شکرت

همچی عوض شده...

شدم اونی که می‌خواست ولی دیگه بهش نمیرسه.

چندبار ؟

آدم اگه مغز نداشته باشه چه شکلیه؟

مغز شاش پرستارو بیین به خدا اگه اینها مغز تو سردارن همین شاش...

قشنگ فکر کن مغز تو اکبند نگه ندار بعدا بدرد نمی خوره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط