{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه به خدا عتماد داشته باش

همیشه به خدا عتماد داشته باش
دیدگاه ها (۰)

😔

😓

اونجا کسی از کسی با لا خر نیست همه تو یه ستهن

وقتی الله باشه نیاز به هیچ کس نیست 🤲

(این رو خودم خیلی دوست داشتم) عتماد به تو کردم......#موزیک

ای دنیای پر از بلا چه کسی میتوند به تو عتماد کند🍃

همیشه با خدا باش و خودت رو بهش بسپار… ✨ #لایک_فالو_کامنت_یا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط