{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی ساختیم روی ابرای

هرچی ساختیم روی ابرای
دیدگاه ها (۰)

تو چنین گنگی رو رامش میکنی

جمین و یونگی

می کنم مو به تن سیخ

اگه به اتیش

هرچی ساختیم روی اب بود غافل از باد خزان

هرچی که ساختیم روی ابرا،شد دود هوا...!....#بایلو #لویونشی #س...

ما به مذاکره نیاز نداریم ما بمب اتم را ساختیم استفاده کنی و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط