{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به چشمات قسم خوردم

به چشمات قسم خوردم
دیدگاه ها (۰)

شبتون بخیر

تیره ترین دونه برف من

Все шло к разрушению в миреهمه چیز در آرامش به سوی ویرانی می...

حسادت آسون نوشته میشه اما مفهومش سخت زندگی رو نابود میکنه

ع ش ق

ولی من اگر سر چشاش قسم خوردم بدونید قسمم راسته نه دورغ🥺http...

برای تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط