{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه فکر میکنن ی مازراتی دارم

همه فکر میکنن ی مازراتی دارم
دیدگاه ها (۰)

هیچ کاری مثل این کار ارامش نمیده

یکی بیاد بریم تا ای فوتبال قطع نشو بریم ایونت تیمی هاشون بری...

اگه تو با من قهری من که اشتیم

حالا کسی خایه داره بگه نیمار بده

مازراتی دارم🥷🏼

بچه ها دقت بفرایید اونایی که فکر میکنن زرنگن؛فکر میکنن فقط؛ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط