{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاری کردن بهترین خودم باشم 🙂🍫

کاری کردن بهترین خودم باشم 🙂🍫
دیدگاه ها (۱)

وایییی بخدا که حقهههه 😂🤣

حق نی؟

تو فقط خجالتی باش 🥵

کابوس هر دشمن 🤟😎

من یک سیارم که ۷ خورشید داره🎗شما بهترین اتفاق زندگیم بودین و...

سعی کردم برات بهترین باشم ....

من مهربون نیستم فقط دارم نقش بازی میکنم.چون حقیقتش حوصله نقش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط