{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یک کلیپ پر خاطره😍

یک کلیپ پر خاطره😍
با کدومش خاطره داری😉
دیدگاه ها (۱)

به یاد خونه مادربزرگ و لواشک های خوشمزه😍

کیا از اینا درست میکردند😉

کدومشو داشتی😉

ادامه برنامه تا چند لحظه دیگر😁از مشکلات زمان ما موقع دیدن تل...

سوال این پست توی گروه بلک پینک کدومش رو بیشتر دوست داری ؟

تو کدومش رو دوست داری؟ من خودم همشون اما میلی رو بیشتر❤

حداقل با دوتاش خاطره داری...#نوستالژی #آلبوم #خاطرات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط