{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ملکه زیبای شعرهایم را یافته‌ام

من ملکه زیبای شعرهایم را یافته‌ام
شهزاده‌ای از جنس ارغوان
مهرزاده‌ای باران صفت و ناب در سادگی.
لبخندش، به طراوت شبنم پاییزی
با چشمانی به رنگ قهوه‌ای و گیسوانی رها…
بی‌مثال در عاشقی و یگانه در پاکی
نامش، جاری بر زبانم
خانه‌ای کوچک در دلم ساخته است.
چرا اکنون کنارم نیست، نمی‌دانم!
فقط هر روز برایش می‌نویسم…✰♥✰♥✰

ای دختر متولد ماه مهر
سرت را بالا بگیر
تمامِ زیبایی‌هاى وجودت را به دنیا نشان بده
تو زاده ماهِ مِهری‌

می‌دانی…
این کم مقامی نیست
اینکه بتوانی بی‌منت عاشق باشی
اینکه آغوشت امن‌ترین منزلگاهِ خستگی‌هایِ یک مرد می‌تواند باشد
اینکه چشمانت هر چقدر هم که بخواهی نشان بدهی… سنگی!
باز هم فاش می‌کند مهربانی‌ات را

تو دختر متولد ماه مهری
عاشق که می‌شوی
از خنده‌هایت
از نگاهت پیدا می‌شود
و این معجزه است
که برایِ داشتنش

مرد می‌خواهد…

مجنون می‌خواهد …‌ای دختر متولد ماه مهر تولدت مبارک

✰♥✰♥✰
← تولد مهر ماهی →
دیدگاه ها (۱)

بوی مهر می آیدهم تو آمده ایهم پاییز…

سکوت همیشه برای من پر از حرف بوده و تنهایی پر از درس و گذشته...

فیک داریم چه فیکی

ریوما اوچیهاروزی روزگاری در خاندان اوچیها پسری به دنیا امد د...

Im really devil

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط