{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و با عرض تاسف...😂

و با عرض تاسف...😂
دیدگاه ها (۱)

چقد منه

اینجاس که باید گف چه خر تو خریه

فقط ماشین پلیسو اون انگشتی که بالا سرش میچرخونه

تاسف بخوره تو فرق سرت .

ادبیات زشت و تاسف بار پزشکیان در مراسم امین ایراناز مخاطبان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط