{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من و یجی (دوستم) و یون سو (دوستم) وسئول(دوستم) با

بچه ها من و یجی (دوستم) و یون سو (دوستم) وسئول(دوستم) با جی یانگ دعوا داشتیم و سئولم گفته بود که من تو تیم شمام ولی همون موقع هم ما بهش شک داشتیم
بعدش سئول رفته به جی یانگ گفته که بورام و یجی و یون سو خیلی گاون و خنگ و بی همه چیزن و نفهم و....
و رفتع ما هرچی درباره ی جی یانگ گفتیم رو رفته گفتع🤯
واقعا از یه دوست انتظار نداشتم بهمون دروغ بگهههه💣
دیدگاه ها (۰)

گایز من با یون سو و هانیسا نزدیک 7 سال و نیم دوستم و ی فکت ه...

بخاطر 140 تایی شدنمون میخام براتون فیک. بنویسم ژانرشو بگین😈

ادمینتون💉

ولی کوروش و هلی>>>> عرررررررررررر نباید جدا میشدن 😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط