{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی بد باشم میدونم نمیگی برو... ❣️🥀🖤💘

هرچی بد باشم میدونم نمیگی برو... ❣️🥀🖤💘

#علی_قلیچ
دیدگاه ها (۰)

وقتی علي قلیچ هست اونا دیگه کیلو چندن؟! ⚡

به نام خالق صدایت!

حالا اونوقت مردم خودمون یه عده میگن رهبر قاتله یه عده میگن ا...

تمام دنیا پیروزی رو به ما تبریک گفتن.🇮🇷😍خدایا، این چه ایرانی...

میدونم ننیشه کنارت باشم ......

بد شد میدونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط