{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من باس صد بار میشکستم...

دیدگاه ها (۰)

ناکسو اسم قشنگی نیست...

کاش همچی رو فراموش کنم...

با اینکه روحم رو آزار میده...

به هر کسی تکیه نکردم جز تو که اگر نبودی میشکستم یا رب

هرکی دورو برم بود تظاهر به دوست بودن با من میکرد از بقیه میش...

#استولاس # هلو باس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط