{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه کسی وی پی ان داره داخل دایرکت بفرسته ممنون

اگه کسی وی پی ان داره داخل دایرکت بفرسته ممنون
دیدگاه ها (۴)

صحیح

سوبارو عالی مینوازد

اگه کسی ادیت یا عکس از واندر داره بیاد پی بفرسته

اگه کسی آهنگ اینو داره لطفا لطفا برام بفرسته ممنون میشم ☺️❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط