{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه شدن چپ با من .... 🚶

همه شدن چپ با من .... 🚶
دیدگاه ها (۰)

سلام خوبین! چخبر چون نمیتونم پست بزارم !لااقل احوالتونو بپرس...

عجب " دریایه سحرامیز 🌊 غم های عالم 🙃🌑

ملیون دفعه مردم تو راه اما خدا منو ندید ... !!

میگذرونم من!هرطوری بشه 🚶🙂

تنها ترس زندگیم چپ چپ کردن توعه:)🖤

بچه ها نمیدونم چرا این رو آتیش زدم

این عشق منه چپ نگاه کنیدش چپ میکنین😠https://wisgoon.com/enhy...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط