{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mahlin8368 70637835

دیدگاه ها (۵۰)

من کاری به دنیا و آدماش ندارم تو مال منی

زندگی بدون تو معنی نداره

قلب کوچیکم تا ابد خونته ...!!!!❤❤❤ نفس جان

خوب باش و مهربان .....!!!!!

نه بابا،دیوونه شدی؟اشک چیه؟مژه رفته چشم...*   ★     ★  ♡  * ...

نفک برار🎀🔪#me

سلام بر مهدی صاحب الزمان امروز را فقط به نام تو اقتدا می کنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط