{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه روبیکاییم نه اپاراتی فقط خواستم برد اولین بار ریکت

بدم
دیدگاه ها (۱)

ولی بچها بغیر از لایک کردن فالوم هم بکنید لطفا

چرا اینجوری شددددد مثلا خواستم اسمم و تغییر بدم😐😐

اولین برد بلک پینک 🖤🩷🖤🩷

☆اولین کاری که من قراره انجام بدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط