{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادی کنیم از استاد شهریار.

یادی کنیم از استاد شهریار.
دیدگاه ها (۰)

تفریحاتشونو. 🤔

خونه زیرزمینی باحال.

من اگه جای مردم بودم با این قلب سکته میکردم. 🤔

😁

استاد شهریار عزیز 🥰

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند

استاد شهریار میگه : کو, نی زن میخانه بگو جان به لب آور..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط