توی این دنیا تنها همدمی و تنها خوشی ای ک دارم تویی اميدوا
توی این دنیا تنها همدمی و تنها خوشی ای ک دارم تویی اميدوارم بمونی برام تنها دلیل زندگی کردنم🙂❤️👩❤️👩
@yoooooooooooooooo
@yoooooooooooooooo
- ۳.۵k
- ۰۹ بهمن ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط