{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حیفم اومد ترکیب این کوه و هورامان رو‌نزارم❤️

حیفم اومد ترکیب این کوه و هورامان رو‌نزارم❤️
نداریم از کوردستان و هورامانات زیباتر ❄️
دیدگاه ها (۱)

شاید این آهنگ صدای ما تو این روزا باشه...❤️

تو نگاه اول حس کردین کجاست؟؟اما اینجا جایی نیست جز کوردستان ...

این ادیت خیلی قشنگ بود حیفم اومد نذارم🌝

🛐🛐

اینا رو گذاشتم یکم حال هوای پیچ عوض بشه 🙂🤌🎀خوشتون اومد؟؟ اگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط