{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت میکنم در مقابل این همه زیبایی..

سکوت میکنم در مقابل این همه زیبایی..
دیدگاه ها (۰)

من در برابر ایشون بسیار ناتوانم..

ناتوانی**

😫😫

و اون درست مثل این اهنگ زیباست 🤍🦢

آنچه در کنسرت ها میگذرد

عاا..سکوت میکنم که این سکوت بهتره(^-^)vاصــ⃞کی م⃠منوعه زیبا....

از زیبایی و هات بودن این بانو سکوت میکنیم. ❤️‍🔥گزارش نکنین ل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط