{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوباره خودمو گم کردم...

دیدگاه ها (۰)

زخم های کودکی...

فقط دارم فرار میکنم ، از شیطان های توی ذهنت...

آدمای زیادی رو ملاقات کردم ولی هیچکس مثل تو نبود...

هیس کوچولوی من ، گریه نکن...

پشماممممممم.من برم خودمو گم و گور کنم بهتره😂😂

چاقوم گم کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط