{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم برای اون ۴۰هزار نفری که بی گناه مردن خیلی میسوزه

دیدگاه ها (۶)

گور باباش

S.Z

خیلی خوشم از این میاد

دلم برای تانجیرو خیلی میسوزه

واییی دلم براش میسوزه گناه دارصدای ـجادو

خیلی دلم برای لوسیفر میسوزه.... #هزبین_هتل #لوسیفر #الستور #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط