{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه تو ایران دوتا فرغون به هم می‌خورد یه عده خودتحقیر تنب

اگه تو ایران دوتا فرغون به هم می‌خورد یه عده خودتحقیر تنبون می‌دریدند
تو آمریکا دوتا جنگنده نسل پنجم تو آسمون به این بزرگی به هم خوردن سقوط کردند
دیدگاه ها (۰)

آقای #اصغر_فرهادی این قتل، قاتل ندارد؟‌کانال بصیرت

⭕️ حقوق نیروهای مسلح خفت‌بار است!‌‌کانال بصیرت،

جنبشي كه از دستشويي شروع بشه با يه سيفون كارش تمومه

به خط مشی میگه خط مشق،همینقدر بی سوادن

رفیق می دوني فرق تو با بنزین چیه؟بنزین چن ماه هست که عزیز شد...

‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط