{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبرانه . . .

تو را جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی
مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی . . . 💖 💜 👫
دیدگاه ها (۳۰)

شما بگید ! ! !

درگیر چشمان توام . . .

شافل دنس

عشقم با " تو " به اوج میرسد معنی دوست داشتن . . . ❤امروز روز...

تو را جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی ،مگر جان بی تو می‌مان...

عاشقانه

تو مگر فتنه ای زمانی بگیر هستی این جان و اینم تو🤌🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط