{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قبول کردم واقعنی از دستت دادم ولی بدون خیلیییییی دلم برات

قبول کردم واقعنی از دستت دادم ولی بدون خیلیییییی دلم برات تنگ میشه... :)))) ✨
دیدگاه ها (۳)

چرا هیچکسی دوسم نداره..؟ چرا؟؟؟ خب چرا واقعا..؟؟؟ کاریشم نمی...

از اتاق۲۳ بیمارستان روانی یکی داد میزد میگفت: بخدا اگه برگرد...

تنها جایی ک میتونم همیشه داشته باشمت تو رویاهامه✨:)!؟

حس و مود هروز..

میشه دلم تنگ برات...

میشه دلم تنگ برات....

دلم برات تنگ میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط